Strony

środa, 8 maja 2013

Roczek...

SKOŃCZONY ! 

3.05.2013r Dżejkuś skończył 12 miesięcy. Jeszcze pamiętam, jak bardzo chciałam już ten wiek, a tu tak szybko zleciało. ;)
Fajnie się złożyło, bo 4-5.05 mogliśmy sprawdzić stopień swojego ogarnięcia przy okazji treningu na wystawie. 






Sobota była rozczarowaniem. ;p Począwszy od przewidzianego nieudanego przebiegu zerówek, przez totalne rozkojarzenie, chwilowe braki koncentracji itp. Wbiegł pare razy na tor, do cieczki, na egzamin i ćwiczenia PT oraz gdzieś tam w siną dal bez głębszego sensu. 


 No ale mogłam mu to wybaczyć po niedzieli. Zachowywał się pięknie. ;) Moje sobotnie bieganie na parówkę okazało się totalną klapą. Niepotrzebnie myślałam, że piłką może się nie zainteresować. Zainteresował się. Biegliśmy 4 razy i było bardzo dobrze. Wszystkie błędy wynikały z mojego jakże pięknego handlingu. Poza torem też nie miałam nic do zarzucenia. .



Poza ringiem agility było kilka hopek, a te zdjęcia: 


wywołały lekkie oburzenie na fejsbuczku. ;)


Ogólnie to nie jestem fanem wypisywania farmazonów na ogólnodostępnej tablicy bez napisania do osoby o którą chodzi i dowiedzenia się od niej DLACZEGO tak postąpiła. Nie chce mi się tu motywować mojej chęci spróbowania z Dżejkiem kilku skoków na openowej wysokości, ale mogę napisać, że były przemyślane. 
Szkoda, że ta osoba nie zauważyła, że podczas biegu hopsal na zerówkowych eMkach, a są tylko pojedyncze cik-caki. No ale do robienia z rocznym pieskiem flipów nikt się nie może przypieprzyć. ;p



Kończę chyba jak dotąd moim ulubionym zdjęciem Dżejkusia <3

z głową ogolonej Ziczki, której podszerstek wychodzi kępami. Haha ;p

1 komentarz:

  1. No tak, do hejtowania paru skoków na normalnej wysokości to zaraz pół plemienia ludzi się zrobi, ale tak jak już napisałaś, do psa, który ledwo skończył pół roku skacze po frisbee, wskakuje na plecy i generalnie robi wszystko, bo jest bołdelkiem i już umie to się nikt nie doczepi -_-


    ostatnie zdjęcie, również moje ulubione: " Tylko nie na smycz" xD

    OdpowiedzUsuń